Rewolucja mBanku

Data publikacji: 4/06/2013 Autor: admin

nowe logo mBankZapowiadana od kilku miesięcy rewolucja w końcu ujrzała światło dzienne. Nowa odsłona platformy transakcyjnej mBanku, nowe logo oraz szereg udogodnień dla użytkowników mają za zadanie przyciągnąć nowych Klientów.  

Wraz ze zmianami wizualnymi mBank zapowiada również zmiany strukturalne. Wszystkie banki z grupy BRE, tzn. BRE Bank, Multibank oraz mBank zostaną połączone i pod jednym wspólnym szyldem mBanku będą funkcjonować od listopada bieżącego roku.

 

Sprawdź kredyt lekkostrawny w mBanku!

 

Włodarze grupy mają nadzieję, że konsolidacja i stworzenie jednej silnej marki pozwoli wzmocnić pozycje na rynku. Jeden, wspólny, większy budżet marketingowy przełoży się na większy oddźwięk i poprawi komunikację z Klientami, obecnie porozdzielanymi pomiędzy 3 funkcjonujące podmioty.

 

Oprócz zmiany logotypu i wizualnej, największą nowością mBanku jest nowy interfejs użytkownika. Jest on obecnie dostępny zarówno dla nowych jak i starych Klientów mBanku, z tym, że dotychczasowi Klienci mają możliwość pozostać przy starym panelu Klienta.

 

Zainteresowany ofertą mBank? Załóż konto w mBanku i korzystaj z nowości!

 

Co nowego oferuje system mBanku? Przede wszystkim bardziej intuicyjną nawigację, która –jak chwalą się autorzy interfejsu – ma poprawić efektywność poruszania się po panelu i zmniejszyć liczbę kliknięć nawet o 80-90%!

 

Sporą nowością jest wyszukiwarka transakcji, która działa w modelu kontekstowym, tzn. można w niej wyszukiwać transakcje na podstawie fragmentu lub całych słów użytych np. w tytule przelewu. Jest to rozwiązanie stosowane chociażby w Inteligo, jednak w przypadku mBank stanowi sporą zmianę na plus w porównaniu do starego panelu w którym można było wyszukiwać transakcje jedynie po dacie, kwocie, czy kategorii transakcji.

 

Sporym ułatwieniem będą również dostępne od teraz przelewy za pomocą SMS lub Facebooka. Co prawda w tym wypadku mówimy jedynie o przelewach do 200 zł, jednak ten limit jest wystarczający by bez potrzeby wpisywania nr rachunku odbiorcy zrealizować małą transakcję – wystarczy znajomość z daną osobą na Facebooku lub numer tel. odbiorcy. Odbiorca przelewu otrzyma od nas wiadomość z linkiem aktywacyjnym  - po jego kliknięciu przeniesiony zostanie do formularza w którym wystarczy wpisać numer rachunku, na który chce otrzymać przelew. Z pewnością ta usługa będzie dalej rozwijana, a poszczególne rachunki będą przypisywane do poszczególnych kont na Facebook’u lub numerów tel., jednak to rozwinięcie wymaga dodatkowych testów bezpieczeństwa.

 

Z innych nowości oferowanych przez mBank należy wymienić moduł domowego portfela, którego zadaniem jest ułatwianie zarządzania domowym budżetem oraz program rabatowy mOkazje, który dotychczas dostępny był jedynie na Facebook’u.

 

Zmiany dotykają również oferty mBanku, który czerpiąc z doświadczeń Multibanku dedykowanego dotychczas bardziej zamożnym Klientom, uruchamia ofertę Premium. Do kont dla zamożnych: mKONTO Aquarius i mKONTO Aquarius Intensive oferowane będą prestiżowe karty debetowe Mastercard i Visa Aquarius oraz czarna World Elite MasterCard.

 

mBank przygotował też coś extra dla nowych Klientów. Mogą oni liczyć na bonus – nawet do 500 zł, za założenie konta i skorzystanie z Okazji, a także inne ciekawe produkty: kredyt odnawialny, karty kredytowe z dużymi limitami, niskim oprocentowaniem i inne.

 

Wprowadzone zmiany to pierwszy etap projektu „nowy mBank”, który w drugim etapie – do końca stycznia 2014 ma również objąć konsolidację zagranicznych banków z grupy BRE oraz wprowadzenie aplikacji mobilnej – obecnie serwis dostępny jest na urządzeniach mobilnych za pośrednictwem przeglądarek mobilnych.

 

Dotychczasowe zmiany w BRE Banku pochłonęły 50 mln zł z przewidywanych na rebranding 100 mln zł.

 

Podoba Ci się ten artykuł? Podziel się!
  • Facebook
  • Twitter
  • Blip
  • Google Bookmarks
  • Wykop
  • Śledzik
  • email
  • Ulubione
  • Drukuj

Newsy