PKO BP, PZU i PEKAO S.A. wśród najcenniejszych marek.

Data publikacji: 15/12/2011 Autor: admin

ranking marek 20113 instytucje finansowe znalazły się w pierwszej dziesiątce Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2011 i tym samym utrzymały pozycje z roku poprzedniego. Najwyżej wycenianym polskim brandem pozostaje PKN Orlen, którego wartość wynosi ok. 3,82 mld zł, jednak tuż za jego plecami plasuje się marka PKO BP warta 3,75 mld zł, która obroniła pozycję z zeszłego roku i pozostaje najcenniejszym brandem wśród firm z sektora finansowego. Na 3 miejscu w zestawieniu znalazło się PZU, którego znak firmowy wart jest 2,35 mld zł. W pierwszej 10 znalazło się jeszcze miejsce dla PEKAO S.A., który tak jak w zeszłym roku, uplasował się na 8 pozycji z wartością marki na poziomie 1,10 mld zł. Pierwszą 10 listy uzupełniają: 4. Telekomunikacja Polska, 5. Biedronka, 6. TVN, 7. Plus, 9. Mlekovita, 10. Play. Mimo, że już 9 polskich marek wycenianych jest już na ponad 1 mld. zł, to nadal sporo brakuje nam do największych globalnych brandów - liderów rankingów Interbrand czy MillwardBrown - Coca-Cola (72 mld USD) i Apple (153 mldd USD).

Podoba Ci się ten artykuł? Podziel się!
  • Facebook
  • Twitter
  • Blip
  • Google Bookmarks
  • Wykop
  • Śledzik
  • email
  • Ulubione
  • Drukuj

Newsy